Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
white noise
Roubalová, Anna ; Hrončeková, Ivana (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se autorka zaměří na práci s audiovizuálním postupem, který užívá v rámci umělecké praxe. Skrze uvedenou praxi spolupracuje s ostatními umělci s dosažením vizuálního konceptu, jenž se stane finálním projektem bakalářské práce. Tento postup reflektuje autorčin zájem o filmové médium. Autorka ve své práci rozebírá možnosti vyprávění abstraktů, forem spojených skrze médium videa. Tyto abstrakty vychází z námětu zabývajícího se možnostmi znázornění narativu, který není zcela jasně daný, avšak výsledná práce ho přibližuje k diváku jakožto k individuálnímu pozorovateli. Jedná se o kombinaci výtvarných složek utvářející celek práce podporující samotné vyznění finálního projektu. Užitím těchto aspektů autorka pracuje s estetičností, která podtrhuje a utváří jednotný obraz. Cílem je multimediální instalace využívající jak klasické, tak netradiční postupy zobrazování, jež odpovídají samotnému výstupu bakalářské práce. Výsledná instalace vychází ze samotného díla a má následně fungovat jak v rámci galerijního prostoru, ale taktéž v prostoru méně formálním.
Při vpouštění světla do pokoje.
Maruškevičová, Nela ; Zlesáková, Markéta (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
V diplomové práci zpracovávám sérii prošívaných abstraktních maleb na textil, které propojuji s několika skleněnými objekty. Mým inspiračním zdrojem je zaznamenání vlastního eskapismu ve formě denního snění situovaného v iluzorní krajině–nekrajině. Tento princip nevnímám jako únik před životem, ale jako utřídění si vlastních emocí, myšlenek a akt bytí sama se sebou. Repetitivnost, každodennost, intimita a poetičnost jsou důležitými principy, s nimiž při vznikání děl pracuji a s jejichž pomocí dosahuji chtěných hodnot obrazu. K takovým podmínkám užívám krom ryze malířského média každodenních látek a uklidňující rytmičnosti šití, stejně jako potřeby zaznamenávání pomocí barevných ploch a linií. Formální inspirací je pro mě myšlenka malby v rozšířeném poli a postmediální přístup k malbě. Nemělo by se jednat o arteterapeutické umění, spíš o snahu sdílení prožitku s divákem, kterému autorka nabízí moment k pozastavení a koncentraci na přítomnost.
Chaos
Vogelová, Tereza ; Fajnor, Richard (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Existující svět se čím dál víc rozrušuje a rozpadá. K tomu, aby se mohl znovuzrodit a obnovit se je zapotřebí jiný druh myšlení. Myšlení, které je třeba otevřít tak, aby mohlo přistihnout samo sebe a pochopit to, co se děje ve většině systémů, kde věci pracují samy o sobě bez dalších viditelných zásahů. První chaos je název intermediální instalace složené ze souboru 90ti černobílých fotografií (digitálních i analogových), které vznikly v letech 2008 - 2012. Všechny fotografie utvářejí jednotné ucelené dílo - sochu. Taktéž mohou svojí formou evokovat "zastavený film" s nelineárním cyklickým příběhem. Jednotlivé snímky fungují i samostatně nezávisle na ostatních fotografiích a vytvářejí tak svůj vlastní svět.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.